APRENEM A JUGAR A ESCACS!!

Els nens i nenes de tercer, aquest tercer trimestre, han començat a jugar a escacs. Estan aprenent molt i milloren cada dia.

A més del raonament lògic, del càlcul, de la presa de decisions, de la memòria, de la concentració, jugar a escacs ajuda a millorar, per exemple, la paciència.

A més a més, els hi encanta!!

Aquí teniu unes imatges

ESCACS

Desplaça cap amunt
Ves al contingut