Detall del material escolar que els alumnes necessiten per aquest curs:

• Educació Infantil. El material escolar el proporciona el centre.Els alumnes porten una bata per la classe, una bata per fer pintura, un got, dues capses de mocadors i una de tovalloletes humides.
  • Primària.    Alumnes de C.Inicial porten: Carpeta un estoig amb: llapis, goma, colors (plastidecors) i maquineta,una bata per la  classe, una bata per pintura, una ampolla petita d’aigua, dos capses de mocadors, un paquet de tovalloletes humides, auriculars i necesser per educació física.  Alumnes de C. Mitjà i Superior porten: Una bata per la  classe, una bata per pintura, una ampolla petita d’aigua, dos capses de mocadors, un paquet de tovalloletes humides, un estoig amb llapis, goma, un bolígraf  blau i un de vermell que siguin borrables, colors i retoladors i un compàs i un estoig de regles.

Per tal de sufragar les despeses de material  que assumeix el centre, les famílies fan una aportació de 100 euros pel que fa als alumnes d’infantil i de 50 euros pels alumnes de primària.A part del material fungible (cartolines, pega, llibretes, pintura, pinzells, folis, colors, retoladors, llapis, gomes…), també cobreix el pagament de les agendes, llicències digitals i fotocòpies. Per altra banda l’AFA fa una subvenció del 30% de la quota de material.

libres text 2023-2024