Les classes de 5è guanyen el concurs de Científics en joc !

MENCIÓ ESPECIAL AL MILLOR CONTINGUT CIENTÍFIC

PREMI AL MILLOR VIDEOJOC CIENTÍFIC PEL JOC: ” Salvem la terra amb l’Eva Pellicer “

No podem estar més contents/es de porder comunicar aquesta notícia.

Ahir, dia 22 de maig del 2019, els nens i nenes de 5è de la nostra escola, vam assistir a l’acte final del III Concurs Escolar de Disseny de Videojocs Científics de Catalunya. Organitzat per la Direcció General de Recerca del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i produït per Eduscopi, entitat dedicada a l’educació i divulgació científica i tecnològica.

Vam presentar el nostre projecte ” Salvem la Terra amb l’Eva Pellicer ” , ja que havíem quedat finalistes , i després d’un acte espectacular , ple d’experiments i sorpreses i  dirigit pel conegut Dani Jiménez , el jurat ens va fer saber que érem els/les  guanyadors/es  !!!

Com a premi, tindrem la gran sort de veure el nostre videojoc fet realitat , el desenvoluparà un equip d’estudiants de l’Escola de Noves tecnologies Interactives ( ENTI). Nosaltres en farem el seguiment durant tot el curs següent i podrem veure com es va creant i desenvolupant.

Cal dir que els projectes  presentats per les altres escoles finalistes també eren molt interessants , estaven molt treballats i tenien grans científics com a protagonistes, fet que encara ens fa estar més satifets per la nostra feina.

Ens va acompanyar també la Nostra protagonista i Científica, la Dra Eva Pellicer . Estem especialment agraïts per la seva implicació i  proximitat des de el primer moment. Ha estat la peça clau per a que el nostre , fos un videojoc especial i únic. Ella és una persona molt especial i plena de llum i ciència !

Ahir vam viure un dia molt emocionant  i ben segur que  el recordarem per molt de temps !

FOTOS:

Us deixem alguns enllaços amb la notícia:

1. Emma

Moltíssimes gràcies a tots els mestres que han participat en aquest projecte, ja que sense vosaltres no hauria sigut possible aconseguir aquest èxit que tant els ha il·lusionat.