ESCOLES VERDES: TAULELL DE NOTÍCIES

TAULELL DE NOTÍCIES

La comunitat cièntifica alerta des de fa alguns anys que estem davant d’una emergència climàtica. La nostra escola n’és conscient i està per la sostenibilitat com un valor necessari. Desitgem i ens movem per un futur millor.

D’ ara endavant us anirem informant de tot el que fem com ESCOLA VERDA, de tot el que portem entre mans i de les accions que va fer l’escola en temps passat, accions  que formen part de la nostra història, i que de segur us agradaria conèixer. Barrejarem l’ “abans” i l’ “ara” i poc a poc us anireu posant al dia.

ABANS:

L’escola Les Cometes va rebre el distintiu de “Escola Verda allà pel 2003 i des de llavors, amb una clara implicació de la comunitat educativa, va engegar un camí força profitós.