GAUDIM DE L’ACROSPORT.EDUCACIÓ FÍSICA 5È

Els nens i nenes de 5è estan fent uns racons d’esports diferents com per  exemple: l’acrosport, slackline i malabars.

ACROSPORT : Es tracta de fer figures d’equilibri amb el cos com element principal,fem grups de 2 a 10 alumnes.Realitzem aquesta activitat a la pista a sobre dels matalassos que ens ajuden a aguantar l’equilibri i amortiguar les caigudes.

SLACKLINE :L’slackline és una activitat  d’equilibri , tracta d’ anar per sobre d’una corda caminant, intentant no caure. Els passos que seguim són els següents:

1. Comencem amb l’ajuda de la mestra ( Susana).
  2. Seguim practicant amb l’ajuda d’un company.
  3. Per fi ho fem amb les piques ( bastons o pals ).
  4. Ja estem preparats per fer-ho sols!

MALABARS:En aquesta modalitat treballem la coordinació óculo-manual, amb materials adequats com pilotes, carioques , cèrcols de tamany petit ,diabolos…

Hem gaudit d’allò més, ens hem sentit com a equilibristes del circ, a més a més hem treballat en grup  i fins i tot hem creat figures d’acrosport noves!

Alumnes de 5è

FOTOS: