PARLAMENT

Aquest curs 2023-24 els i les representants del Parlament d’escola ens hem reunit diverses vegades per debatre les propostes i acordar millores per la convivència, la conservació i actuacions pel centre educatiu. Aquest any fins i tot hem anat a l’Ajuntament per presentar les propostes… Llegeix més»

SORTIDA A TV3

El 18 d’Abril, l’alumnat de 5è hem anat a TV3 per veure les instal·lacions i parlar amb la presentadora de l’ Info-k, Núria Vilanova.
Allà ens ha rebut una monitora que ha estat l’encarregada d’ensenyar-nos les instal·lacions i els diferents llocs on es fan els programes.
En… Llegeix més»

SANT JORDI 2024

Diada de Sant Jordi a l’escola! Avui alumnat i mestres hem gaudit d’uns tallers internivell amb alumnat des d’I3 fins a 6è amb els que hem compartit complicitats i somriures fent rodolins i poemes, ballant sardanes i fent diferents manualitats.  Mireu quines carones! Volem felicitar… Llegeix més»