Conferència: “La resolució dels conflices amb els infants” a càrrec de Xavi Forcadell

CONFERÈNCIA: “La resolució dels conflictes amb els infants” a càrrec de Xavi Forcadell.

L’escola i l’AFA de La Trama, des de la comissió d’Escola de famílies, organitza una conferència el proper dijous 29 de febrer a càrrec de Xavi Forcadell. Aquesta, està centrada en exemples que vivim en el nostre dia a dia, els quals ajudaran als mestres i a les famílies a ser conscients de les diferents maneres d’actuar per tal de veure quines són més adequades en cada situació.

Aquesta proposta va lligada amb la Formació/Píndola que rebrà tot el claustre de l’escola el mateix dia al migdia.
  • De quina forma reduir el nombre de conflictes.
  • Com gestionar-los de manera assertiva.
  • Quin paper cal tenir com adult durant el conflicte per afavorir que canviï la seva actitud.
  • Quines estratègies cal portar a la pràctica per afavorir una millor relació.