Projecte eTwinning

baixa

La xarxa eTwinning és la comunitat educativa on line més extensa de centres educatius d’Europa. És un punt de trobada i un lloc comú de treball on la nostra escola treballa en xarxa des del curs 2015-16.

Amb aquest projecte anem ampliant la nostra mirada envers altres realitats i maneres de treballar a través de l’Erasmus+ que permet als docents de la nostra escola formar-se en projectes europeus i compartir projectes amb altres països europeus.

Des d’anglès, els vostres fills i filles van participar en el programa eTwinning “I spy with my little eye“, projecte que van compartir amb Turquia i Geòrgia i que va centrar l’atenció a millorar  la competència lingüística en llengua anglesa , la competència digital i la competència  d’autonomia i iniciativa personal a través del treball d’algunes de les frases fetes més conegudes en anglès.

Doncs bé, el projecte ha rebut un Segell de qualitat eTwinning, un premi de reconeixement per tota la feina feta. Evidentment, aquest premi no hauria estat possible sense el treball que van realitzar els vostres fills i filles. Per això us preguem que els feu extensiva aquesta notícia. El premi representa un reconeixement tant del seu esforç com de la seva capacitat per al treball col·laboratiu, tot i el confinament del tercer trimestre.

Aquí us deixem el recull de la feina feta.

Per més informació sobre aquest projecte, podeu accedir-hi a través d’aquest link

Trobareu informació de cada curs en els blogs d’anglès.