CURSOS ANTERIORS

El passat 24 de gener vam fer la presentació del pla de convivència a la que van assistir-hi 38
familiars.

Va ser una presentació que es va desenvolupar en forma de tres tallers, un d’escola, un de
famílies i un d’aula, tal i com està organitzat el pla.

La participació activa dels assistents va generar converses interessants a l’entorn dels temes
plantejats.

Aquí podeu llegir el pla, esperem que sigui del vostre interès.

Moltes gràcies a tots i totes per ser-hi!

BEQUES DE MATERIAL 2022-2023

En aquest document podreu veure el llistat de les beques de material 2022-23.

En aquest enllaç trobareu la resolució. Es podrà consultar pel DNI de la persona sol·licitant i el número de tràmit de l’alumne/a. Les famílies que no estigueu d’acord amb la resolució podeu presentar recurs de reposició, omplint una instància general a qualsevol dels registres del Servei d’Atenció Ciutadana, com a data límit el 18 de novembre de 2022. Encara no hi ha data pel pagament dels ajuts concedits.

DONEM VEU ALS INFANTS

Dilluns 3 d’octubre ens vam reunir en consell d’infants amb dos representants de cada classe, des d’I5 fins a 6è, per compartir i consensuar les normes de pati. Es van fer propostes que van quedar recollides i que formaran part de les nostres normes de funcionament.

Un cop més us donem la benvinguda a tots els infants i famílies de l’escola La Trama en aquest nou curs 22-23!

Vídeo de benvinguda

Full informatiu 1-2022

Totes les sortides de l’escola de Ciutat i Escola es fan amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell

Seu electrònica - Ajuntament de Sabadell