Iniciem el Tàndem 3r-6è

Aquest dijous 8 de novembre hem iniciat les activitats del Tàndem entre l’alumnat de 3r i 6è de primària de l’escola. Acompanyats del nostre tàndem del curs passat, ens hem dividit en 5 grups i hem realizat activitats de padrins de lectura, jocs matemàtics, mosaics i jocs de taula.

Els i les alumnes s’han mostrat molt contents amb les activitats proposades i, sobretot, de tornar a compartir moments amb les seves parelles de Tàndem. Aquí us deixem un recull de fotografies d’aquesta primera sessió (feu clic a la imatge):