Ball de Bastons a 4t

Al llarg del 2n trimestre, els alumnes de 4t curs hem estat aprenent un ball de bastons popular, el Virolet, amb alguns moviments propis. Hi hem dedicat assaigs al llarg el segon trimestre i la darrera setmana vam ballar-lo davant els alumnes de CI i en diferit us el mostrem amb aquests dos vídeos. Els dos són del mateix ball de bastons ja que el vam repetir perquè poguessin ballar tots els alumnes. El resultat final són aquests 72 bastoners ballant a l’hora i coordinant els moviments.

Enhorabona a tots els bastoners per participar en aquesta experiència. Aquí teniu els vídeos.