Transèquia de la Sèquia 2024

Avui dijous 14 de març, hem realitzat de nou la Transèquia de la Sèquia. Com ja és habitual l’escola s’organitza per cicles i cadascun d’aquests realitza un tram diferent de la Sèquia. Cicle inicial inicia el recorregut, tot fent el tros que va des de la resclosa dels manresans, a Balsareny, fins a Sallent. Cicle mitjà realitza el tram entre Sallent i Santpedor. I cicle superior realitza el darrer tram, entre Santpedor i el Parc de l’Agulla. I l’alumnat d’Educació Infantil fa el tram entre Sant Iscle i el Parc de l’Agulla. Els més petitons, l’alumnat d’I3 ho fa amb la companyia i suport de l’alumnat de 6è. En acabar ens trobem tots i totes al Parc de l’Agulla on recuperem forces amb un bon dinar i gaudim d’una bonica estona de joc.

Un dia esplèndid d’activitat física que ens omple de satisfacció i ens identifica amb la nostra escola i amb el seu nom. Us deixem un recull d’imatges.

Aquesta activitat s‘ha realitzat gràcies a la subvenció atorgada per part de la regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament de Manresa per al foment d’activitats i projectes educatius que promoguin la equitat i la igualtat d’oportunitats educatives, que ha permès reduir el cost del transport d’aquesta sortida.