Taller sobre la distribució de l’aigua al món

Aquesta setmana l’alumnat de 5è ha pogut gaudir d’un nou aprenentatge sobre la distribució de l’aigua al món. Per fer-ho, han anat fins al Centre de l’aigua de Can Font.

Allà, han dut a terme un taller on han pogut reflexionar sobre la paradoxa de l’escassetat de l’aigua que hi ha al món i el fet de ser el planeta blau. Han pogut treballar de manera pràctica les proporcions de les diferents reserves d’aigua que hi ha al planeta, donant a conèixer com està distribuïda l’aigua i si està a l’abast dels humans.

Com? Doncs, en base a un expositor i 100 ampolles d’aigua que representen el total d’aigua que hi ha al planeta. A partir d’aquí, i amb la participació de l’alumnat, han anat dividint aquesta aigua fins a obtenir les proporcions de les diferents reserves del món.

Han creat nous aprenentatges i s’ho han passat molt bé.

Esperem que en facin ressò i entre tots ens conscienciem!