SORTIDA PEL BOSC I PER LA SÈQUIA (3r)

El passat dilluns, 17 de febrer, tot coincidint amb la Setmana Temàtica, els/les alumnes de 3r vam tenir la sort de realitzar una excursió per un bosc proper a Sallent. Amb l’acompanyament de tres monitors, ens hi vàrem endinsar per tal de descobrir els misteris que s’hi amaguen: refilar d’ocells (mallarenga i picot), petjades de porc senglar i de cabirol, caus d’animalons, plomes de tudó,  pinyes de pi pinyoner, pi blanc i pi roig així com les rosegades per esquirols i per ratolins de bosc, fulles d’alzina, d’heura, aglans…Si voleu veure tot el que vam recollir, en podeu visitar la petita exposició al vestíbul de l’escola.

Després del recorregut pel bosc, vam fer un tram de La Sèquia, on vam poder observar bagants, pontarrons i aqüeductes. El cabal de l’aigua era escàs perquè els dilluns els sequiaires fan neteja del canal.

Vam acabar dinant al berenador de Sant Iscle, on ens vam poder fotografiar amb els arbres que havíem apadrinat: l’alzina (3r A) i l’olivera (3r B).

A continuació podeu veure les fotos de la sortida. Us la recomanem!