Sortida Esportiva de 5è

El passat divendres dia 4 de juny, l’alumnat de 5è vam realitzar una sortida lúdico-esportiva amb l’objectiu de realitzar activitat física que tant necessària és després de venir d’un curs molt especial. Vam gaudir de valent de la pràctica del caiac i de l’escalada en rocòdrom en dues instal·lacions que tenim tant properes: el Parc de l’Agulla i l’Indoorwall Manresa. Moltes gràcies a la secció de piragüisme del Centre Excursionista del Bages i a les monitores d’Indoorwall Manresa per donar-nos a conèixer dues pràctiques esportives que tenim tant a prop de casa i d’escola.

Aquí us deixem una extensa mostra de fotografies de l’alumnat de 5è en acció!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *