Setmana boja de Carnestoltes

La setmana passada vam celebrar la Setmana Boja de Carnestoltes a l’escola.

Dilluns vam venir a l’escola amb el cap ben decorat (casquets de piscina, cascs de ciclistes…); dimarts vam presentar-nos a l’escola amb barnús o tovallola; dimecres amb la cara ben maquillada o amb un complement esportiu; dijous ens vam convertir en excursionistes… I divendres vam fer volar la imaginació, portant una disfressa relacionada amb les olimpíades, l’eix temàtic d’enguany, i guarnits d’aquesta fila vam fer una rua per l’escola i vam ballant les coreografies que alumnat voluntari de Cicle Mitjà i Cicle Superior ens va preparar.

Podeu clicar aquí per veure les fotos i vídeos.

Visca el Rei Carnestoltes, les seves consignes i la seva festa!