Santa Cecília 2018

El passat dijous 22 de Novembre vam celebrar el dia de Santa Cecília, patrona de tots els músics, i com cada any vam voler dedicar el dia a la música, donant veu i so als alumnes de l’escola que practiquen la música fora de l’escola.

A primeres hores del matí van ser els més petits de l’escola, Educació Infantil, qui van escoltar i gaudir de les interpretacions d’alguns alumnes més grans amb els seus instruments. Més endavant van ser els alumnes de tota la primària els que van anar passant per diferents espais de l’escola per escoltar els audicions dels seus companys.

Us deixem algunes fotografies i vídeos de la jornada de Santa Cecília, cliqueu els enllaços.