Recull de l’últim dia de curs

Un any més, i ja en van uns quants, hem acomiadat els alumnes de 6è i hem celebrat el final de curs.

De bon matí comiat al gimnàs, entrega de l’obsequi als alumnes de 6è i cantant el ja clàssic “Adéu, adéu”. Un cop acabat, esmorzar al pati de l’escola amb pa i xocolata. Una mica de balls preparats pels alumnes, el relleu de l’hereuó i pubillona, la presentació del Plaff, nou element de la comparsa del Sequiaire. Posteriorment, va ploure una estona, i a continuació jocs d’aigua!

Per acabar, vam acomiadar els nostres alumnes com es mereixen, amb el que ja comença a ser un clàssic comiat. El passadís del “bon estiu”.

Fotos i vídeos fent clic!