Moltes gràcies Josep!

Ahir vam poder viure un acte molt emotiu a l’escola. Fa 17 anys en Josep Oliva i Puig, primer director de La Sèquia, iniciava el curs 2005-2006 amb un acte similar per inaugurar l’escola i ahir el va tornar a fer en el seu primer dia de jubilació, retrobant-se amb mestres que han treballat i treballen a l’escola.

Creador de la imatgeria de l’escola (la Sequi, el Sequiaire, els Fluxos, el Mosquit, el Plaff) i de les cançons de l’escola, ens va voler deixar també un regal a tots els membres de la comunitat educativa (alumnes, famílies i mestres): un panell informatiu. El podrem gaudir tots i totes. Es troba a la façana de l’entrada principal. Allà, mentre espereu a que s’obrin les portes, podreu llegir informacions interessants de l’escola.

Gràcies Josep per deixar-nos un trosset més teu en aquesta escola. La Sèquia és casa teva. T’hi esperem sempre!

(Podeu veure més fotos de l’acte fent clic a sobre de la fotografia).