Els balls de bastons a 4t

Tothom que té relació amb l’escola d’uns anys ençà coneix el vincle del nostre centre amb els balls de bastons. Tot l’alumnat, en un moment o altre, participa d’un ball de bastons i coneix un altre ball propi d’aquest territori. Abans d’arribar a 6è i aprendre el ball de bastons de l’escola, el nostre alumnat aprèn altres balls de bastons que els ajuda a familiaritzar-se amb aquesta tradició.

Des de l’àmbit d’educació física utilitzem el ball de bastons per cohesionar el grup, posar en pràctica el nostre sentit rítmic i gaudir del ball. En aquesta ocasió, malgrat la mascareta i el poc temps per dedicar-hi, no hem volgut faltar a la tradició. Us deixem el ball d’enguany, amb la música popular de la Polca d’Ours. Passeu-ho tant bé com ens ho hem passat nosaltres!