A 3r hem fet CIRC

Els alumnes de 3r A i B hem estat realitzant un treball de circ a les classes d’Educació Física. Després d’explorar diferent material de circ que tenim per l’escola vam estar practicant una dies sols i en petit grup, inventant malabars i compartint idees per tal de practicar i agafar habilitat i confiança en l’ús de pilotes, mocadors, cercles i xanques. Després, per posar punt i final, vam fer grups i ens vam preparar una petita actuació per a tots els companys de classe. Vam posar poques condicions però importants:

• tothom havia de participar-hi
  • havien de sortir-hi els 4 elements treballats: pìlotes, cercles, mocadors i xanques.

A partir d’aquí cada grup va fer artísticament el què va voler i amb més inspiració o menys, vam realitzar números molt divertits i espectaculars sobre l’escenari del gimnàs.

Us deixem un vídeo, amb la música que vam utilitzar per a fer cadascun dels nostres números i amb un recull d’habilitats que es van poder veure sobre l’escenari, esperem que us agradin molt i que us ho passeu tant bé com ens ho vam passar nosaltres.