X FESTA ESPORTIVA DE L’ESCOLA

El passat diumenge es va celebrar la X edició de la Festa de l’esport organitzada per la Comissió de Festes de l’AMPA de la nostra escola. Va ser una matinal, en la que infants i famílies van poder gaudir practicant diferents esports i veure els diferents espectacles que els alumnes de gimnàstica i ball preparen en les extraescolars.

En acabar, des de la Comissió de Pati de l’escola es van organitzar dues activitats per tal de recaptar diners per poder comprar una estructura pel pati gran. Aquestes  van ser el sorteig de tres Sequis i la botifarrada.

Des d’aquí, l ‘Escola vol donar les gràcies a totes les famílies que van participar-hi i, especialment, a la Comissió de Festes de l’AMPA i a la Comissió de Pati per la feina feta!

JUNTS FEM ESCOLA!