Torneig Escolar de Futbol ‘Sortiu i Gaudiu’ 6vs6 de Manresa

Enguany, l’escola La Sèquia ha tornat a participar en el Torneig Escolar de futbol “Sortiu i Gaudiu” 6vs6, que organitza la Fundació Johan Cruyff i impulsa la Unitat d’Activitats Esportives de l’Ajuntament de Manresa.

El passat diumenge 17 de març, a la Cruyff Court de la Plaça Milcentenari de Manresa, va tenir lloc la fase local del torneig, on van participar 3 equips de l’escola, dos en categoria masculina (“Los Pibes” i “Los Galácticos de Emmania”) i un en categoria femenina (“Rates al Poder”). L’equip femení va aconseguir la classificació directa per a la fase regional, en ser l’únic equip femení inscrit.

Aquest passat diumenge 5 de maig, també a Manresa, va tenir lloc la fase regional del torneig, amb participació d’equips d’arreu del territori, entre ells l’equip femení de La Sèquia. Les “Rates al Poder” van gaudir d’una jornada esportiva molt agradable, tot fent amistats amb integrants d’altres equips, i van ser reconegudes amb el guardó especial al Millor Respecte, per part de l’organització.

Enhorabona Campiones!

“Rates al Poder” signant la bandera del respecte.

Rebent el guardó especial al Millor Respecte, de part d’Anjo Valentí, regidor d’esports de l’Ajuntament de Manresa i representant de la Fundació Johan Cruyff .