Sortida pel Bosc i la Sèquia els alumnes de 3r.

El passat dimarts, 15 de febrer, els/les alumnes de 3r vam tenir la sort de realitzar una excursió per un bosc proper a Sallent. Amb l’acompanyament de quatre monitors, ens hi vàrem endinsar per tal de descobrir els misteris que s’hi amaguen: refilar d’ocells, petjades de porc senglar i de cabirol, caus  d’animalons, plomes de tudó, pinyes de pi rosegades per esquirols i per ratolins de bosc, fulles d’alzina, de roure, d’heura, aglans i excrements d’animals.
Després del recorregut pel bosc, vam fer un tram de La Sèquia, on vam poder observar pontarrons i aqüeductes.
Vam acabar dinant al Parc de l’Agulla a on vam estar jugant una estona.
A continuació podeu veure les fotos de la sortida. Us la recomanem!