Sortida Fundació Mona

Els i les alumnes d’infantil 4 i 5, aquest dimarts van marxar de visita al centre de recuperació de primats Fundació Mona, de Riudellots de la Selva, on van poder conèixer les instal·lacions i el projecte que hi duen a terme amb aquests animals. També vam aprendre les tasques dels cuidadors/es. Va ser molt enriquidor conèixer les vides d’aquells primats i també saber com els estan ajudant a recuperar-se.

A partir de tota la informació que hem pogut recopilar, buscarem la manera de poder posar el nostre granet de sorra i així fer significatiu el tema d’eix d’escola d’aquest curs, els ODS.

Aquesta activitat s‘ha realitzat gràcies a la subvenció atorgada per part de la regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament de Manresa per al foment d’activitats i projectes educatius que promoguin la equitat i la igualtat d’oportunitats educatives.