Sortida de 4t al Museu de la Tècnica de Manresa

Els dies 1,2 i 3 de Febrer els alumnes de 4t hem pogut gaudir d’una sortida matinal al Museu de la Tècnica de Manresa.  És la primera sortida que hem fet aquest curs, estàvem ben emocionats i molt contents de poder sortir de l’escola.

Ens ha impressionat molt l’edifici del Dipòsits Vells de la ciutat ja que recollien 12 milions de litres d’aigua, 2.400 metres quadrats de superfície que encara conserven l’estructura, les obertures superiors i, fins i tot, la humitat.

Un cop hem visitat l’edifici hem pogut fer un taller manipulatiu per entendre el funcionament d’alguns mecanismes que tenen les màquines. Hem jugat amb politges, engranatges i palanques per tal d’entendre el seu funcionament i n’hem buscat mostres  a l’exposició de màquines de la cinteria.

Un cop hem acabat el taller hem pogut gaudir del bon dia que feia  i jugar una estona al parc del dipòsits vells.

Cliqueu damunt de la foto per veure tota la galeria.