SORTIDA AL PARC AMBIENTAL

L’alumnat de sisè ha realitzat una sortida al Parc Ambiental de Bufalvent per tal de conèixer la important tasca que es realitza des d’aquest espai. Hem conegut l’abocador, el circuit que fa un residu des de que el llancem a les escombraries fins que és triat i reciclat com pertoca. Les activitats ens han permès aprofundir una mica més en el tema del reciclatge, aclarir alguns dubtes que teníem i conscienciar-nos de la importància de fer-ho bé des del principi del procés: a casa, a l’escola, a la ciutat… La sortida ha finalitzat amb una bona sorpresa! Us deixem amb les imatges!