Sortida al Palau de la Música

Aquest divendres 4/11/22 els i les alumnes de 4t hem pogut gaudir de l’espectacle “Cobla 2.0” ni més ni menys que al Palau de la Música de Barcelona.

Hem pogut veure i escoltar aquest conjunt format per onze músics que toquen dotze instruments en un espectacle teatralitzat, on han sonat, entre d’altres, algunes cançons que tots hem pogut reconèixer. Gairebé tots els instruments que formen la cobla són de vent, però també n’hi ha un de corda i un de percussió.

Després hem anat a dinar al Parc de la Ciutadella, on també hem jugat, passejat i ens hem fet fotos amb un mamut!

Si feu clic a la imatge següent podreu visualitzar les fotos de la sortida: