SETMANA TEMÀTICA: LES MUNTANYES

Al llarg d’aquesta setmana, breu però intensa, hem realitzat diferents activitats en relació amb l’eix temàtic del curs, que enguany és “La muntanya”.

L’alumnat ha gaudit de tres xerrades molt interessants: la primera, dilluns al matí, sobre les curses de muntanya, l’esforç, la superació i la lluita pels somnis, de la mà de la campiona del món d’ultratrails, Núria Picas. La segona, ens la va oferir la Jordina, mestra de l’escola, que ens va permetre conèixer més de prop l’esquí, en totes les seves modalitats; vam poder observar diferents materials i sobretot aprendre aspectes molt importants a tenir en compte quan anem a la muntanya. I la tercera xerrada va ser a càrrec del Marc Estrems, mestre de l’escola, que ens va apropar al Nepal, a partir de la seva experiència en el trekking que va realitzar en aquest país.

També hem aprofitat per elaborar diferents materials i decorar la porta de la classe i el vestíbul de l’escola. En aquest, hi ha col·locada una terra paral·lela on cada grup-classe ha pogut situar la representació de la seva muntanya i observar les dels altres grups.

Dimecres al matí ha estat el torn del cinema de muntanya, amb la projecció de la pel·lícula d’en Kilian Jornet “Summits of my life”, acompanyada de bons grapats de crispetes.

I per concloure, dimecres a la tarda tots els alumnes de l’escola hem penjat les prayer flags (o banderoles tibetanes) al pati, hem ballat de valent i hem gaudit del berenar per tancar aquesta fantàstica setmana. Aquí us deixem una mostra de totes les activitats: