Santa Cecília 2017

Avui, 22 de Desembre 2017, l’escola ha celebrat la Festa de Santa Cecília. Hem dedicat la jornada d’avui a la música, amb actuacions i música de joves talents. Aquí us presentem una petita mostra en imatges de les audicions que els nostres alumnes de Cicle Mitjà i Superior han realitzat davant els més petits de l’escola

A la tarda, els alumnes vam gaudir del talent de Sopa de Galets, 4 noies que, amb 4 veus i una guitarra, ens van oferir una audició que ens va delectar a tots i a totes, us deixem un vídeo del qual lamentem que la qualitat no hagi pogut ésser millor i hagi estat a l’alçada del so que vam poder escoltar en directe.

Des de l’escola volem donar un càlid agraïment a tots els alumnes, mestres i col·laboradors que varen fer possible aquesta jornada de Santa Cecília que, com cada any, l’escola va dedicar a la música, autèntica protagonista. A tots els nostres joves artistes, MOLTÍSSIMES GRÀCIES.