Proclamació Hereuó i Pubillona 24/25

Dimarts 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, hem conegut qui serà el nou Hereuó i la nova Pubillona pel curs vinent. Després de passar unes proves de selecció amb els candidats del curs anterior com a jurat, han estat escollits i proclamats. Moltes gràcies Bruna i Gil per representar l’escola en actes de la ciutat i en actes de l’escola durant aquest curs i moltes felicitats Roc i Ivet. Moltes felicitats també Miquel, Martí, Aitana i Alba; heu estat uns excel·lents candidats! Podeu veure més imatges de la cerimònia clicant la foto.