Primer dia de colònies! (4t)

Per fi han arribat les tan esperades colònies de 4t! El viatge ha anat genial, les instal·lacions són fantàstiques i les activitats, de moment, una passada!

El dia ha començat amb una estona de lleure on hem pogut gaudir de l’entorn i les pistes de futbol petites. Hem dinat i seguidament han començat les activitats:

• Gelly balls: Un joc de punteria i velocitat on havíem de disparar unes boletes d’aigua gelatinoses a unes dianes que ens marcaven la puntuació. Equip vermell contra equip blau. Ha estat molt emocionant!
  • Camp d’aventura: Arnés, cordes, tirolines… Un bosc vertical súperdivertit on podíem escollir entre diversos circuits de diferents dificultats. Diria que ha estat l’activitat estrella!
  • Boulder: Escalada interior plena de reptes i amb una il·luminació especial. Tot un repte!
  • Futbolí humà: Un inflable on les peces del futbolí erem nosaltres! Torneig triangular molt divertit!

Voleu veure les fotos/vídeos? Cliqueu aquí! Recordeu que per accedir a les fotos heu de fer-ho a través del compte del vostre fill/a amb domini @escolalasequia.cat