L’Hereuó i Pubillona de La Sèquia participen en la Festa Major de Manresa 2023

La tarda del diumenge 27 d’agost, dins dels actes de la Festa Major de Manresa 2023, la Bruna Bové Hosta i en Gil Serra Guillen, com a Pubillona i Hereuó de l’escola ens han representat amb dignitat i simpatia en l’acte de proclamació de l’Hereu i la Pubilla de la ciutat d’enguany.

Després de la petita cercavila pels carrers més cèntrics de la ciutat, en la que els nostres representants van encapçalar la comitiva essent portadors de la Senyera i la bandera de la ciutat, l’acte es va traslladar al Teatre Conservatori (degut al risc meteorològic de pluges) i va ser seguit per molta gent. En aquesta cerimònia, es va donar comiat a la Sara Cristóbal i Robert Canet, Pubilla i Hereu de Manresa 2022, per proclamar a la Queralt Moreno i en Marc Montraveta, com nous Pubilla i Hereu de la ciutat de Manresa 2023, respectivament.

Gil i Bruna heu fet una representació de l’escola exemplar. Moltes gràcies per la vostra col·laboració i la de les vostres famílies.