La Sèquia amb el 8M

Al llarg de la història, la dona no ha tingut les mateixes oportunitats que l’home davant les condicions laborals, llibertats, etc. És a partir del 1908, diferents moviments van proposar fixar un dia de celebració com a Dia de la Dona, amb l’objectiu principal de promoure el sufragi universal femení, la pau i la llibertat. El 1977, les Nacions Unides va declarar el 8 de març com a Dia Internacional de la Dona.

A l’escola La Sèquia continuem reivindicant aquests drets, en un marc de justícia, igualtat, llibertat i amor cap a les dones de la nostra societat. Aquest curs hem unit forces i portant per bandera l’ODS de la Igualtat de gènere, l’equip docent i l’alumnat hem portat a terme un espectacle musical que ha aplegat veus i talents de tots els nivells de l’escola i que ha culminat amb la presentació de la cançó que han composat i creat els nens i nenes de 5è, amb l’ajuda de Cases de la música, dedicada a les dones de la seva vida i que porta per títol “Tot el que em dones”. Aquí podreu veure el videoclip i pròximament les imatges del concert a l’Stroika, que reproduirem en directe a l’escola per totes les famílies, el 31 de març en motiu de la Cantada de Primavera i cloenda setmana temàtica.