La Sèquia al vídeo promocional de la Casa per la pau i la solidaritat Flors Sirera

La Casa per la Pau i la Solidaritat Flors Sirera des de fa deu anys, mitjançant la Regidoria de Cooperació de l’Ajuntament de Manresa, porten a terme activitats educatives per tal d’apropar a l’alumnat i poder reflexionar sobre les connexions entre el món global i el món local, amb la voluntat de crear un món més pacífic, respectuós i solidari i així construir una cultura de pau i un món més just.

Per celebrar aquesta fita, han fet un petit vídeo que resumeix l’essència del qui són, del què fan i del què volen aconseguir. Una part d’aquest vídeo es va gravar a la nostra escola i va participar l’alumnat de 6è quan van fer el taller Consum responsable que ofereix l’entitat.

Desitgem que us agradi. Aquí teniu l’enllaç.