Iniciem els espais d’innovació a CS

Fa un parell de setmanes que l’alumnat de cicle superior ha començat el treball per espais d’innovació. Es tracta de diferents propostes de treball repartides en espais diversos de l’escola, on els nens i nenes són els responsables d’escollir quina activitat volen fer i treballar de manera autònoma.

Tot l’alumnat de cicle superior es reparteix lliurement pels diferents espais, respectant els llocs de treball que ofereix cada proposta. Han de mostrar iniciativa, organització i responsabilitat amb el material utilitzat, amb l’espai i amb el resultat de les seves activitats. Sense deixar de treballar els continguts de les diferents àrees proposades, volem fomentar la recerca, la capacitat de decisió, la creativitat, la col·laboració i autonomia, així com la autoreflexió en finalitzar cada sessió.

Per veure les fotos cliqueu a l’enllaç de la imatge inferior.