El 25N a l’escola

Avui en motiu del Dia Internacional per l’Erradicació de la Violència vers les Dones hem escoltat amb atenció el següent manifest:

Amb l’alumnat hem tractat temes relacionats amb la violència masclista, realitzant activitats com l’anàlisi de lletres de cançons, l’explicació de contes, visualització de vídeos…, des de I-3 fins a 6è. Per fer el tancament de l’activitat proposada a cada nivell hem representat les nostres mans de color lila, hi hem escrit un missatge i les hem penjat a l’entrada de l’escola.

Com escola volem conscienciar les actuals i noves generacions en temes d’igualtat de gènere, respecte cap a la dona i lluita contra qualsevol tipus de violència i abús masclista.