Dia de Santa Cecília

Ahir dimarts 22 de novembre vam celebrar Santa Cecília, patrona de la música i dels músics. És per això que totes les activitats van girar al voltant de la música, amb l’alumnat com a principal protagonista.

Els càstings organitzats prèviament per a l’alumnat de Cicle Inicial, Mitjà i Superior ens van fer adonar que a La Sèquia hi ha molt talent musical i que totes les actuacions havien de tenir cabuda el DIA DE LA MÚSICA.

Gràcies a aquestes actuacions vam poder dur a terme tallers musicals per a tots els nivells, visionar algun videoclip i anar de concert a la tarda.

A més, les entrades van ser ben musicades i animades gràcies a alumnat i a dues famílies de l’escola que van omplir cada raconet de l’escola de música.

Si voleu gaudir de les imatges que ens va deixar el dia d’ahir podreu clicar aquí.

Moltes gràcies a tots i totes per haver fet possible celebrar i gaudir de la música amb veus, percussions i instruments ben variats!