Celebrem el dia de Sta Cecília

La setmana passada es van realitzar els càstings per poder fer les diferents actuacions pel dia de la patrona dels músics i músiques: Sta Cecília. Els afortunats i afortunades que van passar les proves, han realitzat diferents activitats musicals. Al matí s’han realitzat actuacions a cadascun dels nivells de l’escola ( cliqueu el cartell de l’esquerra). A més a més, la Laura Benjumea de 3r B i l’Ària Jover de 5è A ens han presentat per les classes el violí i l’ ocarina, respectivament. A l’hora del pati hem pogut gaudir d’un “Concert a la fresca” amb les actuacions de diferents duets i grups musicals (cliqueu al cartell del mig). A la tarda hem gaudit a l’hora d’entrar de l’actuació de l’Eva (mare de l’Aniol d’I4 B) que ens ha tocat el piano digital i d’un altre concert al gimnàs de l’escola (cliqueu al cartell concert Santa Cecília).

Gràcies a tots els músics i totes les músiques per fer-nos gaudir d’un dia  tan bonic i ple de música!!