A INFANTIL JA HEM TROBAT ELS TIONS!

Aquesta setmana, els nens i nenes d’infantil hem tingut una sorpresa molt especial i màgica! Ens van picar la porta de les aules i ens vam trobar una carta, eren els tions, que ens deien que ja havien arribat a l’escola La Sèquia i que volien que els trobéssim. Així que ens vam posar a la feina, i vam seguir els camins de pistes que ens havien deixat per trobar-los.

Un cop els vam trobar, els vam portar cap a l’escola i els vam tapar amb una manta.

Ara se’ns ha girat feina perquè hem de donar-los-hi de menjar, que han arribat ben afamats!

I3    I4    I5