A 3r treballem els músculs i els ossos!!

Aquest 3r trimestre l’alumnat de 3r estem treballant el cos humà, centrant-nos en els ossos i els músculs més importants del cos.

Per fer aquest treball hem introduït noves eines per recopilar informació i fer una aprenentatge més significatiu, per això hem creat la carpeta d’aprenentatge.

Un dels objectius de la carpeta d’aprenentatge és que l’alumne de manera autònoma faci recerca d’informació mitjançant llibres, revistes o informació que trobarem a internet per ampliar els continguts treballats a classe i poder enriquir-nos entre tots.

Finalment hem creat uns murals on veureu els ossos i músculs que hem estudiat d’una manera molt visual. Semblen esquelets i músculs de veritat!! Bona feina!

Per veure tot el procés cliqueu la foto!