Cinema a 4t i ball de bastons

A 4t hem acomiadat el trimestre fent matí de cinema. Cada grup classe ha fet una sessió de cinema a l’aula. Hem pogut veure la pel.lícula Wonder. Ens ha encantat! La pel.lícula tracta d’un nen anomenat Auggie  que va néixer amb una malformació facial. Després de deu anys anant d’hospital a hospital i passant llargs períodes a casa seva, haurà de fer front a un gran repte: anar per primera vegada a l’escola. Gràcies al suport dels seus pares l’ Auggie intentarà encaixar amb els seus companys i professors, demostrant que malgrat el seu físic, és un nen com qualsevol altre.

Després de la sessió de cinema hem pogut gaudir al pati de la cantada de primavera de cicle superior. L’alumnat de 5è ha cantat la cançó La Sèquia canta i l’alumnat de 6è ha ballat el tradicional ball de bastons. D’aquesta manera hem pogut donar la benvinguda a la primavera.

Aquí us deixem un recull de fotos.