Signatura de compromís

Avui els nostres delegats verds assisteixen a l’acte de signatura de compromís per l’estalvi entergètic amb representants de l’ajuntament i de totes les escoles.

Pintem a P3!!

1r dia de bates a P3!!! Hem pintat colors de la tardor, i …sabeu què hem fet servir per pintar? Moltes coses, i ens ho hem passat molt bé!

Jocs i esports arreu del món

Avui dijous els nens i nenes de Cicle Inicial han anat al pavelló a fer jocs i esports arreu del món. Tot molt ben organitzat, han aprés molt i s’ho han passat molt bé.

Castanyada!

Com cada any tots els nens i nenes de l’escola s’ho han passat d’allò més bé amb la tradicional Gimcana de la Castanyoca. Han superat totes les proves amb els grups barrejats de 1r a 6è i han menjat castanyes.
Bona Castanyada!!