Divendres, rua de l’Arjau
01/03/19Un cop més hem portat el Carnaval pels carrers del barri, i hem acabat al pati amb la coreografia i el discurs de sa Majestat el Rei Carnestoltes!!
Un cop més hem portat el Carnaval pels carrers del barri, i hem acabat al pati amb la coreografia i el discurs de sa Majestat el Rei Carnestoltes!!
Dijous gras, entrepans de truites i botifarres!! I tarda de distresses!!!!
Avui dimarts, tots els alumnes amb el cap decorat de l’estació que volien anar.
Primer dia d’ordre de Carnestoltes, avui, tothom amb pijama!!
Ja estem de Carnaval i una vegada més l’escola decora un carrer del barri del mar, quina feinada!!
Els alumnes de CI, ahir i avui han fet sessió de ioga, una bona experiència!
Avui els alumnes de 3rB han anat a fer dolços divertits al Centre Cívic de la Geltrú. Han tornat encantats!!!
Els alumnes de CS passen el matí fen diferents esports a la zona esportiva del camp de futbol.
Comentaris recents