CANTEM A LA RESIDÈNCIA

El dimarts 17 de desembre vam anar a la Residència La Ginesta i vam cantar nadales als avis i àvies que hi viuen. Després vam donar-los unes postals de Nadal. Quan vam acabar ens van regalar un ou de xocolata i una “piruleta”.

El Concert el van començar els més grans, cinquè i sisè, que van cantar dos cànons: Fa fred! i La Nit de Desembre.

L'ou com balla

102_7868

Els petits van canta tres cançons: El caganer, Amb la llum del vermelló i El Rabadà.

Gegants i Petards

Gegants i Petards

Després els de primer i segon van cantar La pastora Catarina i El Dimoni Escuat i els de cinquè i sisè els acompanyaven amb la flauta.

L'ou com balla

Diables

102_7864 102_7870

Per acabar nosaltres els de 3r i  4t, vam cantar tres cançons (els de cinque i sisè ens van ajudar en les dues últimes): A Betlem me’n vull anar, L’Àngel i els Pastors i El petit vailet.

Gralles i flabiols i Festes de Sant Joan

102_7877

Nosaltres  varem fer unes postals de Nadal als avis de la residencia. Les postals,les varem fer amb els n
ostres fillols  i filloles. I les férem com els fillols ens  van dir.

Felicitacions de Nadal

102_7883 102_7899 102_7885

La nostra opinió ha estat:

-A mi m’ ha agradat molt perquè hi havia molt públic (Ainoa i Farners).

-A mi m’ ha agradat molt perquè els avis són molt divertits (Jana).

-Ens agrada anar a la Residencia ha cantar (Alba).

-Les cançons que van cantar els de sisè eren molt divertides (Oriol).

-Els petits quan cantaven feien molta gràcia (Quer i Marina).

-M’agrada anar a la residència a cantar perquè m’agrada veure com els avis s’ho passen bé escoltant-nos (Lluna).

-Impressiona molt cantar davant de tant públic (Alexandra).

Les Festes de Sant Joan i Les Gralles i flabiols

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut