XVIIIa Fira de Jocs de pati i de carrer

El divendres 25 de març, l’alumnat de 3r i de 4t de totes les escoles de Balaguer van anar al Molí de l’Esquerrà per celebrar una altra edició de la fira de jocs de pati i de carrer.

A les 9 del matí ja érem allí i ens vam posar separats per escoles. El Paer en cap ens va donar la benvinguda,ens va explicar un parell de coses i el Beto ens va fer l’explicació de què havíem de fer.

Vam jugar a: la rila, el doble mocador, les 10 passades, la xarranca i els 3 en ratlla, el cementiri,  1-2-3 pica paret, camells/cabells, curses de sacs, futbol xinès, anar de compres, l’aranya peluda, el joc dels cercles, agafa’m el fulard i els gerros.

A la meitat vam parar i vam esmorzar. Ens van donar una poma fugi i una botelleta d’aigua.

Quan vam acabar, els que anaven cap a casa els van venir a buscar i la resta vam pujar a peu per anar al menjador.

Ens ho vam passar molt bé, va ser un matí diferent i divertit.

Fotos de 3r

Fotos de 4t