Bicicletada CS

El dijous dia 11 de maig es va realitzar la bicicletada de Cicle Superior amb els nens i nenes de 5è i 6è. La bicicletada és una “EXCURSIÓ” que fan els nens i nenes de cicle superior amb bicicleta i van de l’escola fins a Menàrguens i de Menàrguens fins a Térmens.

Al començament a les 9:00h ens vam reunir cadascú amb el seu grup 5è amb 5è i 6è amb 6è al parc del Secà de davant de l’escola, després ens vam reunir tots i ens va informar de les normes. Després d’explicar-nos això ens van dir que havíem d’estar a distància entre bici i bici per no tocar roda a roda i a continuació van dir que no era cap cursa sinó que ens ho havíem de passar bé. A part, portavem una furgoneta per si passava alguna cosa. Vam començar la ruta de l’escola fins a Menàrguens. Vam passar pel camí de les Franqueses i vam passar per un riuet molt petit amb bici. Anàvem parant per esperar a tots i totes i que ningú és quedes sol o sola durant tota la Bicicletada. Quan vam arribar a Menàrguens,  els nens i nenes de l’escola de Menàrguens ens van deixar esmorzar a la seva pista de l’escola i quan vam acabar d’esmorzar tots i totes vam agafar les bicicletes i vam tirar cap a Térmens per a dinar. Quan vam arribar vam anar cap al Bike park de Térmens i vam fer tres grups per fer rotacions, mentre un grup feia Bike park un feia un circuit d’exercici en un parc del costat i després l’altre grup feia un partit de futbol. Després de fer totes aquelles rotacions vam anar a dinar al riu de Térmens i vam descansar una mica per a fer la tornada. Quan vam acabar tots i totes de dinar vam tornar a fer tot el camí que havíem fet per venir. I vam arribar a l’escola!!! Aquí podeu veure que bé ens ho vam passar!

Júlia Gabarrella Higueras

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *