Assajos per a la Jornada Musical de 5è

L’alumnat de 5è de l’Escola està preparant, de la mateixa manera que la resta d’infants de cinquè de la resta de centres de Balaguer, les cançons per a la Jornada Musical que es realitzarà el proper dijous 23 de maig a la Plaça Mercadal.

Els infants són els encarregats de la veu i des de l’Escola Municipal de Música es fa l’acompanyament instrumental.

Cada Escola realitza una cançó i tots els centres cantaran una peça de forma conjunta.

La cançó de cada centre té relació amb els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible).

Ús en deixem un tastet…