Projecte d’art: Andrés Saiz

El 14 de febrer vam engegar un projecte d’art de proximitat amb l’alumnat d’Educació Infantil. L’equip de mestres va apostar per apropar als infants a l’obra d’un artista de Balaguer: l’Andrés Saiz. Ha estat un plaer descobrir les creacions úniques d’aquest pintor.

Per començar el projecte vam decidir anar a visitar el taller on guarda una part de les seves obres. Allà, l’Andrés ens va explicar les diferents èpoques pictòriques dels seus quadres. També quin material, eines i tècniques utilitza per crear.

Nosaltres vam voler reproduir una obra de cada una de les diferents èpoques i utilitzar espàtules, pinzells, rodets, guixos, pintura i aquarel·la per poder arribar a plasmar l’essència de la seva obra pictòrica.

Finalment, divendres passat vam donar el projecte per acabat amb la visita a l’escola de l’Andrés Saiz, on va poder veure una petita exposició de les nostres obres.

Moltes gràcies Andrés per posar-nos-ho tan fàcil! Aquí us deixem una petita mostra de tot el projecte.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *