DENIP 2023

Fotos del DENIP, cliqueu aquí 🙂

DENIP dia de la pau

El dia 30 de gener es va realitzar el día internacional de la pau a L’escola la Noguera.
Al matí, a l’aula de E.I.3 i E.I.4 dues famílies van anar a l’aula dels seus infants a explicar un conte.
A la tarda els nens i nenes de 5é i 6é van fer grups de quatre o cinc persones màxim, després de fer aquests grups, cada grup va fer una presentació al CANVA ,de quins monitors eren i de quina activitat realitzarien, i van preparar aquests tallers per a tots els nens i nenes de l’escola .
Els nens i nenes de l’escola van poder triar el taller que volguessin .els tallers van començar a les 15:00h i va acabar a les 16:15h.
Quan van acabar les activitats tots els nens i nenes van sortir tots del seu espai de l’activitat i es van reunir tots al pati dels nens i nenes grans a cantar cançons.
Els nens i nenes de 5é i 6é van cantar una cançó molt vella que fa 100 anys que la van fer que es deia:
WE SHALL OVERCOME
I ES VAN ACOMIADAR TOTS CANTANT.

Júlia gabarrella higueras

Els alumnes de cicles superior vam fer de monitors i monitores als nens petits!

Els alumnes de superior vam preparar unes activitats que podien ser jocs, manualitats, circuits i moltes més activitats en equip.

I Quan va arribar el gran dia cada nen va anar al seu grup què van triar, es van presentar, van explicar les activitats i van jugar.

Al final ens vam reunir profesores, nens i nenes a la pista per tancar el gran dia. Els nens de 1r, 2n i 3r van cantar una canço sobre la pau, i 4t i cicle superior una altra.

I de regal com es van portar genial els i vam donar xapes a tots els nens i nenes

S’ho van passar molt bé com naltres!!

Ònia Colilles Campàs